عمر آنقدر کوتاه است که نمی‌ارزد آدم حقیر و کوچک بماند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کنسول جدید Nintendo NX بزودی معرفی خواهد شد + عکس

کنسول جدید Nintendo NX بزودی معرفی خواهد شد + عکس

بر اساس گزارش Financial Firm، هفته‌ی آینده کنسول Nintendo NX معرفی خواهد شد

بسیاری از علاقه مندان صنعت بازی‌های ویدئویی منتظرند تا شرکت نینتندو [Nintendo] از کنسول Nintendo NX در این فصل سال رونمایی کند، اما با توجه به اتمام ماه سپتامبر و گذر نیمی از ماه اکتبر هیچ نشانه‌ای از رونمایی از این کنسول مورد انتظار یافت نشده است. این مورد باعث شده که برخی به این باور برسند که حتی اگر کنسول Nintendo NX تاخیر نخورده باشد، حداقل مراسم رونمایی آن با تاخیر همراه بوده است.

در ادامه با ما باشید …

با این حال، گروه مشاور Financial Firm اعلام کرده که مراسم رونمایی از کنسول Nintendo NX هفته‌ی آینده اتفاق خواهد افتاد. این احتمال وجود دارد که نینتندو برگزاری یک رویداد خبری را تنها برای خبرنگاران و افراد حاضر این صنعت ترتیب داده باشد و عموم مردم به جزئیات آن دسترسی نداشته باشند.

تحلیلگران این گروه عقیده دارند که قیمت این کنسول چیزی بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار خواهد بود و دلیل این امر سرمایه گذاری عظیم نینتندو بر بازار بازی‌های موبایلی‌ست. به طور مشخص، انتظار می‌رود که بازی Super Mario Run که ابتدا تنها برای پلتفرم iOS عرضه می‌شود [و در کشور چین نیز با توجه به جمعیت عظیم آن و بازار موفق بازی‌های موبایل نیز عرضه نخواهد شد] بیش از ۶۰ درصد بازار را تصاحب خواهد کرد. شرکت نینتندو تاکنون به تائید یا تکذیب این گزارش نپرداخته و برای مشخص شدن تحقق یا عدم تحقق آن باید منتظر بمانیم.

کنسول جدید Nintendo NX بزودی معرفی خواهد شد + عکس