امام حسين(ع):اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

شرکت هواپیمایی بلغاریا ایر نشانه رشد و شکوفایی در بلغارستان

شرکت هواپیمایی بلغاریا ایر نشانه رشد و شکوفایی در بلغارستان

گردشگری , بلغارستان

بلغارستان

بلغارستان یکی از کشورهای زیبای اروپایی است که از شمال با جمهوری رومانی مرز مشترک دارد و از غرب با صربستان و از جنوب با کشور بسیار زیبای یونان هم مرز است؛ بعلاوه با کشور ترکیه نیز مرز مشترک دارد. آب و هوای این کشور نیز بسیار منحصر به فرد و متبوع است. مهاجرت بین سال های ۱۹۴۸ و ۱۹۵۱ مشتمل عمدتا از یهودیان به اسرائیل و ترک به ترکیه است. مهاجرت ترک ها حدود۹۸۳۴۱ نفر بوده است.این در خاطرنشان می باشد که در سال ۱۹۸۹ به علت آسیب و آزردن مردم ترکیه ۳۱۳۸۹۴نفر از مردم این کشور به بلغارستان تبعیدکرند.

شمال این کشور دارای آب و هوای گرم است و این در حالی است که جنوب شرقی آن دارای آب و هوای بسیار خوب مدیترانه ای می باشد اما در مجموع بلغارستان دارای آب و هوای سرد و کوهستانی بوده و نواحی ساحلی دریای سیاه نیز آب و هوایی معتدل و مرطوب دارد. شمال کشور بلغارستان تابستان های گرم و زمستان های سرد دارد، در تفهیم این که جنوب شرق از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار می باشد. بیشتر مملكت بلغارستان دارای آب و هوای سرد و کوهستانی است و نواحی ساحلی دریای سفید نیز آب و هوایی معتدل و خیس دارد.

از معروفترین شهرهای این کشور صوفیا را می توان نام برد که بین رشته کوه ها محصور شده است. این شهر بزرگ از نظر صنعتی نیز بسیار پیشرفته می باشد و در آن خلاقیت و معماری منحصر به فردی به چشم می خورد. این شهر دارای خیابان های عریض و ساختمان های بسیار جدید و مدرنی است که از طرفی قدمت این شهر به هزار سال می رسد.

گردشگری , بلغارستان

جاذبه های گردشگری بلغارستان

از مناطق بسیار دیدنی و معروف صوفیا می توان از بولوار ویتوشا، کلیسای مدور ژرژ مقدس و آبگرم معدنی نام آورد که سالانه بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب می کند و از سراسر دنیا توریست ها و گردشگران برای دیدن این مناطق به بلغارستان سفر می کنند.

اما به شما پیشنهاد می کنیم در تور بلغارستان خود حتما از میدان شاهزاده الکساندر باتنبرگ هم دیدن کنید، این میدان بزرگترین میدان صوفیه است و نام آن برگرفته از نخستین شاهزاده بلغارستان مدرن است که محل برگزاری جشن ها و فستیوال های این شهر می باشد؛ اما چهره این میدان در زمان حکومت کومونیستی بلغارستان کمی متفاوت بوده و نمادی از کودتای دولت کمونیست محسوب می شده است.

گردشگری , بلغارستان

جاذبه های گردشگری بلغارستان

با پیشرفت این صنعت صنایع دیگر از جمله صنعت هوایی این کشور هم پیشرفت چشمگیری داشته است. بلغاریا ایر شرکت هواپیمایی حامل پرچم کشور بلغارستان است که در سال ۲۰۰۲ در پی انحلال شرکت بالکان بلغارین ایرلاینز از دارایی های این شرکت راه اندازی شد و پس از فراز و نشیب های بسیار در حال حاضر به ۲۶ مقصد در اروپا، آسیا و آفریقا پروازهای مستقیم دارد و مسافران را با بهترین خدمات جابه جا می کند.

گردشگری , بلغارستان

بلغاریا ایر

این شرکت که از مهمترین خطوط هواپیمایی کشور بلغارستان می باشد، دارای بیش از ۱۳ هواپیمای مسافربری و باربری است. فرودگاه های مرکزی این شرکت هواپیمایی فرودگاه بین المللی صوفیه می باشد و روزانه به تعداد زیادی از مسافران خدمت رسانی می کند. بدون شک سفر به بلغارستان با بلغاریا ایر لذت دیگری دارد!

از پیشرفت های بلغاریا ایر می توان گفت که در سال ۲۰۰۸ بیش از یک میلیون مسافر را جابجا کرده است. دیگر شرکت هواپیمایی مطرح این کشور نیز کارو ایر نام دارد که در نوامبر سال ۲۰۰۷ تاسیس شده است، دفتر مرکزی کارو ایر در صوفیه واقع شده است و قطب این شرکت هواپیمایی در فرودگاه لاییزینگ هال قرار گرفته است.

گردشگری , بلغارستان

بلغاریا ایر

از معروفترین هتل های بلغارستان هم باید به هتل ساحلی مارینا گرند اشاره کرد. این هتل پنج ستاره در مجاورت ساحل جنوبی و تفریحی قرار گرفته و با داشتن ۹ طبقه و ۴۸ آپارتمان مجلل با چشم انداز وسیع از دریا در نوع خود بی نظیر است. از هتل های دیگری که برای اقامت شما در بلغارستان بسیار مناسب است، ملیا گرند هرمیتاژ و هتل کلوب ویوا را می توان برشمرد.

گردشگری , بلغارستان

بلغارستان

و اما برای مسافرت به بلغارستان می توانید با مراجعه به آژانس های مسافرتی با توجه به شرایط و نیاز خود از تورهای موجود استفاده کنید. بعلاوه سامانه های آنلاین رزرو هتل و خرید بلیط چارتر نیز هستند که می توانید از طریق آنها بلیط سر خود را بصورت آنلاین خریداری نمایید، شاید از تخفیف های گهگاه این سامانه ها نیز برخوردار شوید!

منبع: www.e-bulgaria.ir