آیا می پنداری که جسم کوچکی هستی ؟ولی درون تو جهان بزرگی نهفته است.(امام علی علیه السلام)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دانلود و مشاهده دومین تریلر گیم پلی Styx: Shards of Darkness

دانلود و مشاهده دومین تریلر گیم پلی Styx: Shards of Darkness

%image_alt%

استودیو سایانید دومین تریلر گیم‌ پلی بازی Styx: Shards of Darkness را منتشر کرد.

دومین تریلر گیم‌پلی جدید‌ترین محصول مشترک استودیو سایانید و کمپانی فوکس هوم اینتر‌اکتیو (Focus Home Interactive) یعنی Styx: Shards of Darkness منتشر شد که در آن می‌توانید ابزار‌ها و توانایی‌های جدید «استیکس»، پرو‌تاگونیست بازی در سه مکان متفاوت دهکده شکارچیان «وایلدوران»، پناه‌گاه مخفی الف‌های سیاه در شهر «کورانگار» و «توبن» شهر دزدان را مشاهده کنید:

دانلود ۳۶۰p | دانلود ۷۲۰p | دانلود ۱۰۸۰p

استودیو سایانید در توصیف ویژگی‌های بازی Styx: Shards of Darkness که دنباله‌ای بر بازی Styx: Master of Shadows بوده، از صفاتی همچون توانایی‌های صعود بهبود یافته، مبارزات روان‌تر، داستان و میان‌پرده‌های غنی، موجودات افسانه‌ای، ماموریت های جانبی به همراه مهارت‌های قتل و مخفی‌کاری جدید و پیشرفته، استفاده کرده است.

مهارت‌های هوایی «استیکس» نیز گسترش و بهبود یافته‌اند که از بین آن‌ها می‌توان به تاب خوردن به‌واسطه طناب‌ها و حمله از بالا با استفاده از ابزار‌های جدیدی از جمله یک کمان فولادی که تیر‌های متفاوتی مانند تیر غیر‌کشنده سمی دارد، اشاره کرد. با بهره‌گیری از کمان فولادی می‌توانید به مبارزه مستقیم با دشمنان بپردازید یا از آن در جهت تاثیر گذاری بر روی عوامل محیطی استفاده کنید.

در بازی Styx: Shards of Darkness یکی از بر‌ترین توانایی‌های «استیکس» یعنی ساخت آیتمی که با پرتاب آن یک کلون از شما ساخته می‌شود، نیز بروز رسانی شده است. دیگر توانایی «استیکس» که با نام Rebirth شناخته می‌شود، او را به محل کلون تلپورت می‌کند. از این توانایی می‌توانید در راه‌های مختلفی اعم از فرار از موقعیت‌های خطر‌ناک یا رسیدن به محل دور از دسترس استفاده کرد.

بازی Styx: Shards of Darkness برای انتشار در ماه مارس ۲۰۱۷ (بازه زمانی اسفند ۱۳۹۵ تا فروردین ۱۳۹۶) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است. با این وجود که قیمت این بازی مشخص نشده است، علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون این بازی را بر روی پی سی پیش‌خرید کنند که با انجام این عمل به آیتم‌های Akenash یعنی لباس و خنجر «استیکس» در اولین ماجراجویی‌اش دسترسی خواهند داشت.

دانلود و مشاهده دومین تریلر گیم پلی Styx: Shards of Darkness